czwartek, 19 lutego 2009

pączki i dłubanie:)






przy okazji zrobiłam kolczyki ,na razie muszę je wykończyć ,ale już się chwalę:)


wczoraj zabrałam się za tworzenie malutkiego albumiku świątecznego:)Święta już minęły,ale zima nadal jest .
Miałam czas ,trochę papieru i pierdółek i postanowiłam coś podłubać:)
Ja wiem nie potrafię scrapowac ,jak moje koleżanki,ale mam nadzieję ,że coś mi wyszło??




pączki:) bardzo smaczne i Maluchy były zachwycone:)ja sobie odmawiam ,bo mam dosyć tłuszczyku,miłego dnia...
Postaram się napisać coś wieczorkiem jak Maluchy będą już w swoich łóżeczkach:)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę u mnie :) i pozostawiony ślad ...

    Nie od razu rzym zbudowano...i scrapa trzeba się nauczyć, najlepiej nie porównywać się do nikogo i tworzyć...
    A kolczyki śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)