piątek, 31 lipca 2009

15 rocznica




Dzisiaj miałem piękny sen
Naprawdę piękny sen
Wolności moja, śniłem że
Wziąłem z Tobą ślub

Słońce nas błogosławiło
I księżyc też tam był
Wszystko gwiazdy nieba
Wszystkie gwiazdy pop

O Victorio, moja Victorio
Dlaczego mam Cię tylko w snach
Wolności moja Ty Victorio
Opanuj w końcu cały świat

Och, gdyby tak wszyscy ludzie
Mogli przeżyć taki jeden dzień
Gdy wolność wszystkich, wszystkich zbudzi
I powie: "idźcie tańczyć, to nie sen"

O Victorio, moja Victorio
Dlaczego mam Cię tylko w snach
Wolności moja Ty Victorio
Opanuj w końcu cały świat
...
Ryszard Riedel (1956-1994)

co prawda rocznica była wczoraj ,ale zapomniałam:)Rybiooka skutecznie przypomniała i wczoraj cały wieczór słuchałam Dżemu:)pozdrawiam,nadal wakacyjnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)