piątek, 28 sierpnia 2009

dzisiaj:)

 
w moim domu pachnie wrzosem:)uwielbiam go...i przy okazji zasadziłam lawendę:)
 
 a to nowy komplet turkusowo-onyksowy:)
agaty...uwielbiam ten kamień ,ta wersja kolczyków jest przeze mnie proponowana na jesień 
(kasztanki)
 
owocowe szaleństwo... kolczyki wykonane z szkła weneckiego
masa perłowa w połączeniu z hematytem:)
kryształ górki w połączeniu ze szklaną perłą
wrzosowisko...szklane kulki w połączeniu z posrebrzanymi dodatkami:)
miętowy marmur...z posrebrzanymi dodatkami:)
szklane perełki:)
limonka z cytrynką:)
lawa wulkaniczna i koral:)
ślubna karteczka:)
  
mały prezencik bez okazji dla mojej przyjaciółki Justynki:)
dziękuję Kochana za wczorajszy wieczór:***
lawa wulkaniczna w połączeniu z marmurem:)
aparat mi pada:((hmmm...a marzy mi się nowy i to pewnie nie tylko mi:)
pozdrawiam wszystkich,którzy tutaj zaglądają  i życzę miłego wieczoru:)
Przypominam o candy!!! wpisywać się proszę,we wtorek losowanie:)))

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny.U Ciebie również cudowności jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ten wrzosik...a biżuteria jak zawsze rewelacyjna...Cuda tworzysz Kochana :))Fantastyczne połączenia!
    I jeszcze widzę,że karteczka powstała...bardzo mi sie podoba :)Urocza i delikatna :)
    Przesyłam moc buziaków :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko!robisz piękną biżuterię! Jestem cała w zachwytach i pożądliwie oglądam poszczególne kolczyki, bransoletki itd bo wszystko chciałabym mieć!:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Dziewczyny za to ,że jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj ale dużżżżoooo...
    najbardziej podobają mi się limonki...
    chyba jakoś mi brakuje w życiu intensywnych kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wrzos:) Po ostatnim wyjeździe na działkę przyniosłam całkiem sporo do domu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)