sobota, 31 października 2009






Kiedy już zgaśnie światło życia,
Gdy cicho zamkną się powieki,
Zobaczysz drogę do przebycia
W kraju wspaniałym, nowym, wielkim.

Podążysz w stroną ciepłych dłoni,
Z których w promieniach dobroć spłynie,
On cię już zawsze będzie chronił,
Z wielkiej miłości przecież słynie.

W rajskim ogrodzie słońce świeci,
Kwiaty kolorem barw czarują
Ponad kwiatami motyl leci,
Anioły piórem sny malują… Tamiss



(*)(*)(*)





jutro Wszystkich Świętych:(smutny dzień dla mnie ...
ale dający nadzieję ...
wkleiłam zdjęcie Anioła znalezionego w internecie i wiersz (nie mój,który chwycił mnie za serce)
obiecuję sobie,że zrobię zdjęcia Aniołów na cmentarzu w moim mieście,ale nigdy nie mam czasu...muszę to nadrobić:) 
spokojnego wieczoru i dobrego jutra:)pozdrawiam ciepło...



 
dziękuję Rybiookiej za wyróżnienia:)
powędruję one za jakiś czas dalej:)









1 komentarz:

  1. Nie smucaj sie !!
    ten dzień jest dniem radosnym mimo wszystko !!
    Zapraszam po wyróznienia !!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)