wtorek, 27 października 2009


wczoraj dostałam od koleżanki Anki:)super guziki ,same zobaczcie ,cuda ...fiolety i brązy:)
Aniu dziękuję!!!!!!!!!!!







komplet z szklanych fioletowych kulek w połączeniu z pozłacanymi dodatkami:)


trochę kiczu:)


 
nie wiedziałam jak wykorzystać tę masę perłową ,kolczyki wiadomo...za proste,ale specjalne w połączeniu z turkusem:)to już troszkę inny pomysł:)
 
komplet ślubny:)


jestem zdrowa:)Maluchy też ...tfu...tfu...odpukać:)Amelka dziś w przedszkolu,szczęśliwa ,zadowolona ,zobaczymy co będzie dalej:)
zabieram się za porządki,w piątek mam gości:)

pozdrawiam Kobietki:)i życzę miłego,twórczego dnia:)

3 komentarze:

  1. Ale dużą ilość guzików dostałaś! :))) Wiem jak cieszą :)
    Maluchy słodziaki super wyszły na zdjęciu! Cieszę się, że u Was już w porządku. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty jesteś pracowita:)! bardzo podobają mi się brązowo- turkusowe kolczyki, moje ulubione połączenie kolorystyczne!
    I mam taki sam zestaw dzieciowy jak Ty:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaka kolekcja guziczków.Super! To fajnie że u Was juz wszystko dobrze :)Ciesze się :)Też juz powoli wracam do zycia :)
    Biżuteria fantastyczna! Pozdrawim:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)