czwartek, 5 sierpnia 2010

hortensje:)sny i wymiana??

dziś kartki,telegramy ...mam dziś zły dzień lub po prostu łapie mnie melancholijny nastrój,nie mam pojęcia ,czym to jest spowodowane??może to,że źle spałam i miałam wrażenie,że mój sen przeobraził się w film sensacyjny:)zastanawiam się skąd biorą się takie sny??hmm...
w każdym razie ,Wam życzę miłego ,słonecznego dnia:)a ja lecę kończyć zaległe książki,które odłożyłam specjalnie na lato:)
chyba nie muszę tłumaczyć,że książki tej autorki są lekkie i przyjemne:)pozdrawiam ciepło:)
czy ktoś ma ochotę na wymianę ze mną???

4 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia, że ktoś jeszcze czyta "Zmierzch" ;D Taki żarcik.
    A kartki urocze. Fajny pomysł z tymi kwiatkami na kółku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem,wiem,że żarcik:)a ja nie wiedziałam ,że lubię taki rodzaj książek:)pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, szczególnie podoba mi się ta pierwsza karteczka, ma w sobie to 'coś', co nie znaczy, ze inne tego nie mają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)