środa, 25 lipca 2012

:)

Uszyłam dwa serduszka i upiekłam szarlotkę:)Pamiętam jak nie dawno upierałam się,że ja nie potrafię piec ciasta:)Spodobało mi się i nikomu nic nie było:)Pozdrawiam ciepło:*
Tęsknię za tobą,
Mam róże i wino.
Przy odrobinie szczęścia zjawisz się na czas.
To jest miejsce w którym bywaliśmy,
Z romantyczną muzyką I przygaszonym światłem.
I gdy staniesz zdziwiona w drzwiach
Zdumiona po co to wszystko,
Odpowiem: to drobna rzecz, ode mnie dla ciebie
Dla kobiety, którą uwielbiam
Przyczyna: powinnaś ją poznać,
Tęsknię za tobą.
Bardziej niż słowa mogą wypowiedzieć,
Myślę o tym każdego dnia,
O czasie, gdy razem tańczyliśmy miło I wolno
I powiedziałem „Znalazłem cię
I nigdy nie pozwolę odejść”.
Nie ma żadnej przyczyny dla której robimy to co robimy
Możemy złamać serce, jednym lub dwoma słowami
I nie śpieszymy się z przeprosinami.
Gdy ktoś kogo kochasz, staje ci przed oczami
Padasz na kolana jak głupiec
Jeśli to jedyna droga aby się wybić.
Wiesz: jeśli będę myślał, ze jesteś piękna
Ktoś jeszcze poczuje to również.
Jest tylko cos na rzeczy do spełnienia
To to, że tęsknię za tobą
Bardziej niż można wypowiedzieć słowami
I to, że będę myślał o tym każdego dnia
Dziś jest nasza noc na miły i wolny taniec
Ponieważ teraz cię znalazłem
Nigdy nie pozwolę… odejść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)