niedziela, 18 listopada 2012

:)

W sobotę naprawiłam w końcu maszynę do szycia i siedziałam nad karteczkami:)Nadal motyw świąteczny i vintage,zrobiłam też pamętnik i małe serwetki na szydełku oraz kilka kwiatków:)Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj:)Miłego wieczoru...dziękuję za komentarze
***
Miłość jest jak tama. Jeśli pozwolisz, aby przez szczelinę sączyła się strużka wody, to w końcu rozsadza ona mury i nadchodzi taka chwila, w której nie zdołasz opanować żywiołu. A kiedy mury runą,miłość zawładnie wszystkim. I nie ma wtedy sensu zastanawiać się, co jest możliwe, a co nie, i czy zdołamy zatrzymać przy sobie ukochaną osobę. Kochać – to utracić panowanie nad sobą.
Paulo Coelho
komplet karteczka i zakładka świąteczna
świąteczne atc ,,bilecik"w pastelowych kolorach
kartka w pastelach:)
serwetki:)nadal ćwiczę:)
dwie gwiazdki:)
pamiętnik,a poniżej karteczka do kompletu:)
przepraszam za jakośc zdjęć ,ale za oknem jest pochmurno i dziś aparat odmawiał posłuszeństwa:)

4 komentarze:

  1. Patrzę i patrzę i nie mam pojęcia, jak i kiedy Ty to wszystko robisz... Wygląda, jakbyś miała w domu małą manufakturę :) Super karteczki i szydełkowe kwiatki (jakoś tak ciągle nie mogę nauczyć się ich robić).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko dziękuję za komentarz:)Nie mam manufaktury,tak jakoś siedziałam i w wolnych chwilach dziergałam i sklejałam:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE PRACE :))
    zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, cudne!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)