wtorek, 26 lutego 2013

Dostałam dziś wyróżnienie od barbetki  za  które bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

1. Jeśli wygram w TOTO LOTKA to zbuduję dom dla mojej Rodziny
2. Gdyby ten dzień był ostatni w historii świata to... byłabym z moją Rodziną
3. Lubię kiedy...moje dzieci się cieszą
4. Marzy mi się...marzenia są moje:)
5. Ostatnio przeczytałam / obejrzałam ...,,Silikon"Gretkowskiej/Skyfall,Sponsoring
6. Denerwuje mnie ...chciwość i głupota

7. Czasem chciałabym ...się wyspać:)
8. W wolnej chwili ...scrapuję,szydełkuję,robię biżuterię
9. Nie umiem ...zaczynać dnia bez kawy
10. Najlepiej wychodzi mi ...tapetowanie:)
11. Moje ulubione motto (złota myśl) to 
***
 ,,Nie ma nic bar­dziej nies­pra­wied­li­wego niż nieod­wza­jem­niona tęskno­ta. To na­wet gor­sze niż nieod­wza­jem­niona miłość. "
                                                        J.L Wiśniewski 

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)

Łączna liczba wyświetleń