wtorek, 26 lutego 2013

Dostałam dziś wyróżnienie od barbetki  za  które bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

1. Jeśli wygram w TOTO LOTKA to zbuduję dom dla mojej Rodziny
2. Gdyby ten dzień był ostatni w historii świata to... byłabym z moją Rodziną
3. Lubię kiedy...moje dzieci się cieszą
4. Marzy mi się...marzenia są moje:)
5. Ostatnio przeczytałam / obejrzałam ...,,Silikon"Gretkowskiej/Skyfall,Sponsoring
6. Denerwuje mnie ...chciwość i głupota

7. Czasem chciałabym ...się wyspać:)
8. W wolnej chwili ...scrapuję,szydełkuję,robię biżuterię
9. Nie umiem ...zaczynać dnia bez kawy
10. Najlepiej wychodzi mi ...tapetowanie:)
11. Moje ulubione motto (złota myśl) to 
***
 ,,Nie ma nic bar­dziej nies­pra­wied­li­wego niż nieod­wza­jem­niona tęskno­ta. To na­wet gor­sze niż nieod­wza­jem­niona miłość. "
                                                        J.L Wiśniewski 

1 komentarz:

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)