niedziela, 24 marca 2013

Witam wszystkich:)Dzisiaj  upiekłyśmy z Amelcią babeczki do szkoły z nadzieniem kajmakowej krówki:)
Jutro zanosimy ciacha do szkoły i dzieciaczki będą je kupować ,a za pieniążki zostaną kupione nagrody na Dzień Dziecka.Mam nadzieję,że wszystkie mamy upiekły;)
Zrobiłam też dwie pisanki,zostało jeszcze 6sztuk,tak więc do Świąt pewnie zdążymy coś jeszcze zrobić.
Ozdobiłam też moje wiosenne baleriny i posklejałam małe atc ,z przesłaniem ,,aby dzień zaczynać od uśmiechu"...pozdrawiam wszystkich ,którzy tutaj zaglądają:)Miłego wieczoru
***
,,czuję jak wskazówki tego zegara cofają się 
 te części mnie które związałam i zapętliłam - biegną
i wszystkie te ptaki są w mojej głowie
ten śmiech który był głuchy i jak bez życia - nadchodzi"
Heather Nova
coś słodkiego na koniec:)  

1 komentarz:

  1. wszytko przesliczne i pisaneczki i buciki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)