czwartek, 17 stycznia 2013

Witam wszystkich,dziś zrobiłam kilkanaście kwiatków i uszyłam serca,a później postanowiłam zrobić jeszcze kolczyki z kamieni turkus i koral:)Cały dzień sprzątałam ,prałam i gotowałam ,tak więc musiała być chwila wytchnienia twórczego,pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
***
,,wysiadam z pociągu, Idę w Twoją ulice jeszcze raz
przeszłam przez drzwi ,ale Ty nie mieszkasz tam już więcej,
minęły lata odkąd byleś tam, a teraz znikłeś gdzieś
poza przestrzeń, znalazłeś lepsze miejsce,
I ja tęsknie za Tobą,tak jak pustynia tęskni za deszczem..."
Sade 

3 komentarze:

  1. :)
    się napracowałaś, ale cudeńka!
    serca urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko PIĘKNE!!!!
    te serduszka są zachwycające, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) a w kolczykach to się zakochałam, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)