czwartek, 4 lutego 2010

Kuba i ja

 
  
  
  
  
  
  
  
bo pysiaki są fajne:)
  
 
 
  
  
  

Już tłumaczę skąd zdjęcia:)robiliśmy dziś sobie z Kubą sesję zdjęciową,dwa leniwce:)
Amelka była w przedszkolu i postanowiłam sobie zrobić zdjęcia z synkiem:)następnym razem będzie sesja z Amelką:)z przykrością stwierdzam,że ja nie mam ani jednego zdjęcia z moją Mamą i strasznie mi przykro:(
dlatego postanowiłam zrobić jak najwięcej zdjęć z moimi Maluchami aby kiedyś miały mnóstwo wspomnień zapisanych w formie zdjęć:)jakość zdjęć jest kiepska,ale to nieważne:)pozdrawiam ciepło:*

4 komentarze:

  1. Kuba ma rozbrajający uśmiech, ślicznie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ta sesja! Cudowne chwile razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś piękna sesja fotograficzna...uroczo wyglądacie razem:))Buziaczki i ciepłe pozdrowienia przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziak:) widać, że synek mamusiny:) też mam w domu takiego jednego:) świetne zdjęcia

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa:)